nedelja, 20. februar 2011

Putumayo

Prvič sem slišala zanjo v faksovskem kombiju, ko smo se vozili proti Bosni. Profesor (za katerega je znano, da zelooo rad potuje po eksotiki) je imel, med drugimi sicer okusno zbranimi CD-ji, tudi dva živopisana CD-ja :

In ker totalno palim na barve, je bila to love at first sight. ...and tone. Tako ena kot druga sta prav pasali v tisti pasji vročini. 

Takoj, ko sem prišla domov, sem seveda počekirala, kaj zaboga je ta Putumayo, kdo je to, kaj je to, preprosto... jaz bi šeeeee. Putumayo je sicer tudi del Kolumbije, sicer pa, v tem primeru gre za glasbeno znamko, ki predstavlja glasbo s celega sveta na kompilacijah, vabljivih naslovov in še boljše glasbe.
Sprva šokirana nad količino materiala (207 kompilacij) sem se zadeve lotila dokaj sistematično. Najprej print vsega, potem pa iskanje željenih kompilacij, kljukanje ko se je zadeva naložla in preverjeno delala. 
Do danes sem jih nabrala 74 in me spremljajo tako doma, kot v službi in v avtu. Ker če mam naloženih vseh 74, je to tako raznolika glasba, da se je enostavno ne naveličaš. Kar se je tudi tako ali tako ne bi. Ker je, ne glede na naslov CD-ja tako pozitivna, tako ... preprosto dobra. Za po dežju ali vročem soncu, za romantične večere ali zaspana jutra, za delovne dneve kot nedeljsko vožnjo po vukojebinah, med pospravljanjem ali pa reševanjem sudokujev, za na pot na morje ali samo v trgovino, za hišne ali vrtne zabave, za uspavanko ... Za vse.

I just love it. Hvala, g. profesor!

V službi sem jih že okužila s Putumayo virusom, in z veseljem ga širim dalje :)

1 komentar:

Kaj pa ti misliš...