sobota, 26. februar 2011

Požigalec

Danes sem bila požigalec.
Gazda je zakuril v peči, ker je enkrat leto treba, zarad dimnika. Komaj sem čakala... že celo zimo, pa ni bila dost huda, da bi se splačalo. Tako smo zdaj ulovili še zadnje zdihljaje zime, da vidim kako sploh ke, ko imam toplo peč.
Ko se je peč segrevala in se meni še ni dalo delat, sem iz vogalov, polic, košaric, predalov in fasciklov potegnila ven VSE moje papirje, takšne in drugačne, zasebne in poslovne. Potrdila, pogodbe, račune, opomine, obvestila, zapiske, spričevala, reklame, spomine...
Izločila vse, kar ne rabim. Kar ne potrebujem. Česar se ne spomnim več. Kar je nepomembno. Vse...
... in kup vrgla v peč, na ogenj. Zažgala vso mojo tako in drugačno, lepo in manj lepo preteklost na papirovju.

Očiščujoče...





Fajn je bit kdaj pa kdaj požigalec. Ogenj uniči vse.

4 komentarji:

  1. Dobra ideja, mogoče bom sama tudi kdaj kaj zažgala. :) Pa krasni ogenjčki, na drugi fotki je ogenj celo pokazal svoj obraz (profil). Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oj, Nataša. Obraza sploh nisem opazila prej. Noro...
    In ja, se splača kaj zažgat. Če to ne gre, pomaga že tudi, če vržeš v kanto. Ampak jaz vedno pomislim... kaj pa če kdo to najde... pri takih stvareh dandanes ne moreš bit ziher.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, super fotke.
    Jaz sanjam, da bom nekoč imela kamin ...

    OdgovoriIzbriši
  4. :) Meni so se pa sanje o krušni peči uresničile, a žal samo kratkotrajno. Ker sem v najemniškem stanovanju. Ko bom velika, bom pa brez dvoma imela hiško s krušno pečjo. Ker je zakon!

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...