sreda, 23. februar 2011

Mandala modrosti

Danes sem si vzela fraj dan. Po bolanih dneh, preživetih doma za mizo, s svičnikom, radirko in glavnikom v roki, no, v nedeljo in ponedeljek tudi ponoči, ker pač nisem mogla spat... Že včeraj zvečer sem bila fino utrujena. Še prej sem oddala, kar sem imela zrisanega (se je kar nabralo), prejela novo pošiljko od nekega drugega naročnika, imela prijetno naporen dan z milijon sestanki, pogovori, nekaj tudi kavicami...Zvečer pa my favourite čajček in odločitev, da ostanem doma naslednje jutro je bila sprejeta brez obotavanja.
Dokaj zgodaj me je zbudil poštar, s paketkom zame. Lep začetek :)

Po zajtrku in spletnem čekingu sem se lotila mandale, o kateri razmišljam vse od takrat, ko smo jo na tečaju risali, tri tedne nazaj.Imela sem že kar nekaj idej, kako jo speljati, čeprav sem vedela, da me bo kljub temu presenetila...
Sonce je zasijalo skozi okno na mizo, mi osvetlilo papir in narisalo velik nasmeh na usta.
Zaradi tempa risanja najdb sem nenehoma pogledavala na uro, se psraševala, kdaj bom končala in kako bo zgledala... in "mandala je spregovorila" (ne, nisem nora in ne slišim glasov, ampak jaz tako temu rečem, ko se mi utrne misel...)
Pomembna je pot in ne cilj. Torej pridno barvaj, ne utrujaj se z uro, s končnim rezultatom. Ni pomembno. Pomembno je, da Pobarvaš zdaj tale košček, in zdaj tega...
In nastala je:
Mandala Sofije ali modrosti, tudi mandala uvida

In to je moja sreča za danes. Do zdaj. 
In danes se bom spet naučila kake nove mandale :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Kaj pa ti misliš...