četrtek, 24. februar 2011

Posebna ženska

Že zvečer sem dobila sporočilo (eno od verižnih pisem), s katerim mi je dala  prijateljica vedeti, da sem posebna ženska, in koliko ji pomenim. In me s tem zelo razveselila. Niti predstavljala si nisem...

In zjutraj (oz. ponoči, ko spet nisem mogla spat) sem sporočilo prevedla iz hrvaščine, izpustila tisto o izpolnjevanju želja, če pošlješ v naslednjih minutah in da se ti bo res želja uresničila čez 4 dni in ... blablabla skratka bulšit verižnih pisem. Jedro sem pa ohranila.
In poslala naprej, kot pismo. Verižno, a samo če hočeš deliti te misli s tebi pomembnimi ženskami.
Jaz sem jih zbrala. Nekatere so z mano že celo življenje, nekatere od teh pa zelo malo časa. Z nekaterimi se sploh še nisem videla, pa so del mojega življenja, mojih sprememb. In so pomembnejše od nekaterih, ki jih poznam že celo večnost. Saj tudi tu velja. Kvaliteta šteje, ne kvantiteta :)
In ko sem dobila nekaj prav srčnih zahval, ko je prijateljica (s katero se poznava že doooolgooooo, a sva se zadnjih nekaj mesecev zelo zbližali) rekla, da si bo zadevo sprintala in jo prilepila v svoj delovni kotiček, me je prijetno pogrelo pri srcu.

Kako prijeten je občutek, da imaš okrog sebe toliko srčnih ljudi, in predvsem zato, ker si tudi sam srčen :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Kaj pa ti misliš...