petek, 25. februar 2011

Nič več čudni tiči. Zdaj vse poznam!

Na take lepe sončne dni bi se kar nekam odpravila, bi magari grabila tiste tri kvadratne metre pobočja na dvorišču, pa je blo treba delat. ker sem dobila paket dokaj zahtevnih kosov, gre počasneje, kot sem predvidevala. Pa ... bo že.
Sem se pa naužila sončka vsaj čez okno in tudi ptičke so bile veliko bolj fotogenične. In ob pavzi sem malo preletela spletne strani o pticah in nekaj sem jih celo našla. Nič več čudni tiči. Zdaj imajo imena :) In imam svojega najlepšega... plavček :)
In tisti tič z rdečo ritjo od zadnjič je detel. In ne katerikoli detel. Veliki detel.

Plavček...
...še s profila

Močvirska sinica...
...še s profila, v družbi dveh poljskih vrabcev

Sinička
in vrabček

 No, tile tiči so mi danes prav lepo pozirali. In prav zabavno je bilo, vmes, ko sem počivala roko. Kopali so se v soncu in zobali semena. Vsaj za trenutek sem si želea biti jaz tista na vejici, na sončku... ampak če bolje pomislim, ne zamenjam. Ne zamenjam tega kar imam za nič na svetu.

In za nič na svetu ne zamenjam domačega kosila (iz zelenjave Zelenih zabojčko in Moje tržnice) za ... recimo pico. Ali karkoli restavracijskega :)

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Kaj pa ti misliš...