sobota, 15. september 2012

Mandala za Zalo

Po skoraj petih mesecih se je rodila nova mandala. Mandala za mojo Miško :) Sončna, nasmejana, dobre volje, a radovedna, močna in ... tako zelo ljubka. Podobnost je več kot očitna!

Mandala za Zalo

Še en sonček!

Prvič sem tudi fotografirala mandalo, kako je nastajala.... običajno pozno zvečer ob namizni lučki :)
Še meni je zanimivo...






4 komentarji:

  1. Res je krasna. Ko sem jo videla, sem najprej pomislila, da paše k sliki ene take fletne deklice v upodobitvi Jelke Reichman ... pa sem potem malo nižje ulovila točno tako deklico v živo ... super super super! Ne dvomim, da je njen nasmeh razlog za pozitivne tople tone mandale.

    OdgovoriIzbriši
  2. :) deklica Jelke Reichman, ja :) Hvala za komplimente, tako mandali, kot naši punčari.

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...