četrtek, 19. september 2013

Dan obilja

Potrebovala sem en dan. En dan, ko bi pozabila na vse. En dan, vesel, nasmejan, tak ... poln.

Mislim, da ga je tudi on potreboval. Potreboval dan, ko se bo počutil posebnega, ko bo on vzrok za to, da smo prišli skupaj. Da smo se potrudili. Zanj. Samo zanj.

Zgodilo se je, čeprav ne mara praznovati. Poklicala sem svoje, on je poklical svoje. ...vmes me je s strahom vprašal, zakaj vabim ljudi, če pa nimava... Pa sem rekla, da bova že. Nekaj sva imela, kaj veliko pa tudi nisva potrebovala.

V soboto popoldan sem spekla torto, čokočokoladno, samo zanj. Je zadnjič postokal, da pečem samo sadne. Zvečer so prišle na vrsto še sezamove palčke iz listnatega testa. Samo zanj. In do enih zjutraj sem pekla še piškote. A te za vse nas. Vsi trije jih imamo radi, pa še celo stanovanje tako prijetno diši :)


Čokočokoladna torta
Prvič mi je uspelo skoraj vse pospravit in pripravit že v soboto. V nedeljo dopoldan je Zala in preostanka mase spekla svoje prve piškote. Za atijev rojstni dan.




Njegovi so prišli na kosilo, moji pa potem na kavo in čokočokoladno torto. Polnih trebuhov smo šli še na kratek sprehod do parka, brcat žogo z Zalo. Dragi je ostal doma. In vse pospravil. Zvečer smo se poslovili z objemi, poljubi. Zala je vsem in vsakemu posebej dala poljupčka in pa-pa. ...in zaspala v rekordnem času.

Bil je pravi dan obilja. Obilja smeha, zabave, ljubezni, toplline... obilja tudi na mizi :)

...pozno zvečer se je privil k meni in mi nežno zašepetal: "Hvala ti. Zelo si se potrudila. Čudovito je bilo."

"Dragi moj, tudi meni je bilo čudovito!"

In že čez nekaj minut sva oba trdno spala.


4 komentarji:

  1. Trenutki, ki štejejo, drobne stvari, ki nas napolnijo z energijo.Le to potrebujemo, da smo srečni.Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je Hali. Samo spomniti se moramo tu pa tam, da je tako. In en lep pozdrav nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo :) Tisti posebni trenutki, ki jih dodajaš med zapisom, so tisti, ki štejejo, ki te držijo pokonci, tisti, za katere je tako lepo živeti. Uživajte vsi trije - en z drugim!
    P.S. - pismo, kdaj je Zala tolk zrasla? Še nekaj objav nazaj si jo prinesla domov ... zdaj pa že atiju peče piškote :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Ja. Uživamo. Imamo se radi, veliko smo skupaj, kar je ena zelooooo fajn stvar vsega skupaj :)
      Mah, raste tale naša. Zdaj je že prava mala navihanka, polna svojih idej, lumparij in prijetnih presenečenj. Ne samo, da atiju peče piškote, še pomete za sabo, če te piškote razsuje po sedežni, čist samoiniciativno. Mislim, da je brez veze pisat, da sem obstala kot vkopana in nemo gledala, kako pometa drobtinice. In s kako tako ali malo manj "čisto" nam postreže skoraj vsak dan :)

      Izbriši

Kaj pa ti misliš...