torek, 1. maj 2012

Mali čudež

Ostala sem  brez besed, hkrati bi pa lahko napisala knjigo o tistih nekaj sekundah, ko so mi položili malo črno glavico na trebuh. Svet okrog mene je izginil, zginile so bolečine, solze so se posušile, srce se je napolnilo z neizmerno ljubeznijo. Ljubeznijo do tega malega bitjeca, ki je ležalo tam... ne več v bušiju, ampak končno na njem. Končno sem jo lahko pobožala. In končno ji lahko pogledam v očke in ji rečem, da jo imam rada. Končno jo lahko obsipavam s poljubčki. ...in ne samo jaz. Z neverjetno nežnostjo in ljubeznijo jo objema tudi njen ati. Moj dragi. Ki ga ljubim še bolj kot kdajkoli prej.
Zdaj smo trije, a je, kot da smo eno. Prej sva bila jaz in on. Zdaj naju je otrok povezal. Skupaj. V popolno celoto. V družino.
Najina mala miška med dopoldanskim počitkom


16 komentarjev:

  1. Vesela sem za vas. Uživajte skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke in VELIIIIIIKO užitkov v troje :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, kakšna lepa novica! Uživajte!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vama, uživamo, se crkljamo, se samo gledamo, se žgečkamo, božamo, lupčkamo, skratka, ja, uživamo in bomo še naprej uživali :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke in veselo cartanje še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  6. zdaj pa se malce cmerim (pozitivno seveda)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...sej tud jz velik pozitivno jokam, tk da vem, kako to gre :) No, nekaj jokam tud brez veze, nekaj zaradi krivega prsta, nekaj pa kar tako. Ah, hormoni...

      Izbriši
  7. Oooo, kdaj se je pa to zgodilo? Hahaha...

    Čestitke, objem, poljubčki.

    Radi se imejte in potrpežljivi bodite in veliko spanja želim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sandra, še sama ne vem kdaj... Kar naenkrat sem dobila tole sladko malo štruco v roke in včasih kar ne vem, kaj bi z njo počela, od kod je prišla, v upanju, da bo ostala...

      Hvala za čestitke, potrpljenje bomo natrenirali, spanje pa ... saj veš... nikoli ne bo več tako, kot je bilo. Pa nič ne de. So pa tiste popoldanske urice, ko dete spi, toliko bolj sladke.

      Izbriši
  8. Čestitke in vse lepo vam želim!

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga J. vse naaaaj :* srečkoti ste, vse lepo pikapolonici, mamici in atiju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo, hvala lepa za lepe želje! Res smo srečkoti, mamo tako lepo in zdravo pikapoko :)

      Izbriši
  10. Kako sem pa to spregledala ... Za vsak primer sem se hitro prijavila na nove objave. Čestitam! Mali pikapoki želim dobrodošlico na tem planetu, vama pa čimprej vsaj kakšno noč nemotenega spanja :)Bojca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Bojca, spimo ko angelčki, tud hranjenje parkrat na noč je napol v snu :)

      Izbriši

Kaj pa ti misliš...