sreda, 2. marec 2011

Projekt 365: teden vrat, odprtih, zaprtih, kakršnih koli (1-7)

Nekaj dni nazaj sem na Natašinem blogu brala o projektu 365, vsak dan ena fotka, določena tema, vsak teden druga... Objavljajo se dnevno na flickr-ju in tedensko na blogu.
Zanimivo...
Že tako imam fotoaparat, odkar sva ga kupila, venomer v torbi, vendar so se mi zdeli prizori, detajli ali vsi zanimivi, ali pa prav noben. Potrebovala sem vsaj nek okvir, v katerem se lahko izražam. Vsaj zdaj na začetku moje fotografije. In tako sem začela slediti temam in fotkati... In sem zelo vesela da sem. Prvi teden so bila vrata. In... koliko zanimivih vrat. Seveda sem jih posnela več kot samo 7. Veliko več. Še več jih verjetno bom, ker me totalno fascinirajo. So me začela fascinirati. Vrata so res nekaj tako... posebnega, tako pomembnega, tako... karakternega. Pokaži, kaka vrata imaš in povem ti kdo si... v tem smislu... oz. in povem ti, kaki ljudje so živeli oz. živijo v tej hiši. Noro...
No, da ne bom dolgovezila, tole je mojih 7 vrat, izbranih z muko...

Komentarji več kot dobrodošli, sploh kaki nasveti... ker sem šele začetnik.

Odsev vhodnih vrat na vratcih krušne peči. Pred vhodnimi je mrzlo, za krušnimi je vroče :)

Vrata št. 1 koče na Korošici

Vrata št. 2 koče na Korošici ..."back door"

vrata št. 3 doma na Korošici

Moja omarica

Ljubljanska vrata s čudnimi kljukami :)

Srarmežljiva ljubljanska vrata

Vrata v vratih

najbolj poznana vrata v svet znanja...

Vrata, skozi katera sem stopala, leto in pol, večkrat dnevno, nevedoč, kaj me tistega dne čaka. Tam pod zemljo... Zdaj so ostali le še gradbeniki in še ti ne vedo, kaj vse jih še čaka.

6 komentarjev:

  1. Odličen prvi teden! :) Oz. odločne fotke prvega tedna! In res kako lepo izgleda ko so vse tako na kupu. Pa jaz imam en nasvet, in sicer: Le tako naprej! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne fotke si posnela. Jaz sem very bizi working lady in kao nimam časa za slikanje. Sami izgovori, vem. Upam, da bom ta teden bolj pridna, ko bom razmišljala o vprašajih. :)

    (ampak mi še vedno ni jasno, zakaj se mojih vrat ne vidi)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Sandra...

    in pridno nad vprašaje s fotičem :)

    ...mogoče so pa tvoja vrata čarobna nevidna vrata, ki te popeljejo v svet domišljije ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. super fotke!
    najbolj všeč so mi druga vrata, izgleda super, ker je zgornji leseni del tako kvadratast, potem pa se prekine z ravnim snegom.. kater fotič pa uporabljaš?
    ah, me mika, da bi tudi sama začela s takšnim projektom, ampak vem, da bom slej kot prej nehala, potem pa ne vem, če je sploh vredno začeti haha

    OdgovoriIzbriši
  5. V bistvu je mene fotografija zanimala, vendar ne v detajle. Tako da sva z dragim kupila enega malo bolj kvalitetnega, ampak še vedno ne profesionalnega, takega, ki bi mi ga bilo škoda nositi povsod s seboj. Imam Panasonica DCM-FZ38, če ti to kaj pove. Meni je super, lahek, dela dobre fotografije, tudi brez mekega predznanja. Ki ga pa v bližnji prihodnosti tudi nameravam pridobiti, vsaj osnove.

    Frutina, loti se tega, saj ne veš kaj te bo potegnilo, kaj ne. Če boš kmalu nehala, nič hudega. Si vsaj probala in si nimaš kaj očitati.

    In hvala za komplimente fotkam. Sem jih zelo vesela :)

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...