nedelja, 6. marec 2011

Družinski vikend sreče

Kaj me je danes, včeraj razveseljevalo? Kaj mi je risalo nasmeh na lica in tkalo tančico zadovoljstva v duši?

Moja družina. Moji dragi, najdražji. Dva dni čiste sreče, smeha, veselja, ljubezni...

Zgodnja meglena sobota, jaz in moj bratec, vožnja z avtom, dvig nad meglo, nato pa 6 ur polnih korakov in čistega sonca, smrek, snega, smeha, zadovoljstva in sreče ob uspehu. Prehoditi 6 ur, od Slemena do doma na Smrekovcu in nazaj. Brez pretirane utrujenosti. Totalno zmagoslavje. Obeh. Da sva dejansko zjutraj vstala in šla. In tudi prišla :)
Pot proti Smrekovcu

Polna banja vroče vode in dišeče pene, ki je božala utrujeno telo...

Nova frizura. Všečna :)

Nekaj ur solza, odprtih src in duše, ki je zbližalo dve duši, dve, ki si bližje kot sta si, ne moreta biti. Dušo mame in hčere.

Prijeten zaključek večera z mojim najdražjim...

Skupen zajtrk, ko se je sonce trudilo pokukati izza goste megle (žal neuspešno).

Pest regrata, ki sem ga dobila za v Ljubljano. Mmmmmmm...

Cela žlahta (po mamnini strani) na kupu, v počastitev že umrlih in v veliko zadovoljstvo nas živih. In skupno odlično kosilo na kmečkem turizmu.

Izjemno humorna vožnja proti Ljubljani, v družbi žedolgonetakozelorazpoloženega najdražjega :D Solze so lile v potokih, vidljivost je bila zmanjšana na minimum, še dobro, da ni bilo gužve na cesti.

Vse to in še veliko več...

Moja familija je ... zakon!!!

Povrh vsega pa me čaka še izjemno sončen teden :) Kako naj ne bom srečna in zadovoljna?!?!

1 komentar:

Kaj pa ti misliš...