četrtek, 3. marec 2011

Apoksiomen iz Lošinja

Danes zvečer, ogled tega lepotca v živo.


Pripotoval je z vsemi častmi, varnostniki... kot v filmu... fotozgodba na FB

In njegova zgodba... apoksiomen (ta mi je od vseh objavljenih na netu najbolj všeč)

13 komentarjev:

  1. Wow, pa je res lepotec! Pa tale belgijski turist ki ga je našel... to mora biti noro da najdeš takšen kip v morju...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jp, noro. Sej po moje se niti ne zaveš takoj, kaj si zagledal. Pride za tabo čez mesece, ko vidiš, kaj vse to za sabo potegne... In v živo je res fantasičen. Tudi ambient, kamor so ga postavili je ... tako božanski. Ko sem ga opazovala, sem mislila, da se bo zdaj zdaj premaknil... In razstava je odlična. Cela zgodba, polna detajlov...
    Pa kako dobro rit ma!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fiufiu! (to je blo žvižganje)

    Ne bi se ga branla SPLOH.

    LOL

    OdgovoriIzbriši
  4. V živo je boljši, Sandra. Al si ga vidla v živo? Glede da to, da sta soseda, če si na šihtu...

    Če bi se pa tale pubec premaknil in oživel bi bil pa sploh dober :). Čeprav... mislim da je nadnaravne velikosti (razen tistega... saj veš... ni za govorit takole...).

    Kot umetniško delo pa je popoln. Res. Vsaj po mojem mnenju. Ga ni umetniškega sloga čez grško klasiko :)

    OdgovoriIzbriši
  5. :)) Jožica se je zaljubila...

    OdgovoriIzbriši
  6. :) Nataša, bejž no bejž...

    Zaljubila sem se pel let in pol nazaj in še traja...

    tale dečko mi je pa pač s stališča umetniškega dela blazno všeč. Vendar ne prekosa "my favourite piece of greek art" še iz časa srednješolskih klopi: http://farm3.static.flickr.com/2412/2399902273_4cbc00d061_z.jpg?zz=1

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, zdaj sem se pa jaz zaljubila!! :D Kdo je to?? A maš njegovo telefonsko? Hihi. Madona, tile kiparji so bili pa res mojstri!

    OdgovoriIzbriši
  8. :) :) :)
    Speči satir je... res cuker. Ampak je že zaseden :P Find someone else!!! ;)

    Jp, mojstri pa pol. In srednješolsko navdušenje nad tovrstnimi predmeti, arhitekturo in podobno je krivo za mojo "kariero" (in totalno nenavdušenje nad gotiko in podobnim sranjem, zaradi česar umetnostna zgodovina enostavno ni bila opcija).

    OdgovoriIzbriši
  9. :)) Samo kako pa vedo, da je kipar želel upodobiti satirja ko spi? Ker za spanje je v nekam neugodnem položaju, ni res?

    Arheologija, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  10. Ha! Tale satir je mrtvo pijan, (o tem da je to satir priča njegov rep: http://www.mlahanas.de/Greeks/Arts/Hellenistic4.htm) in ko si pijan, so poze take in drugačne. Da je pa poza tako provokativna, je pa kriv njegov "šef", Dioniz :)

    Ja, arheologija. In ni mi žal.

    OdgovoriIzbriši
  11. Da nekaj razčistimo tukaj: ob prebiranju tehle komentarjev je potrebno... da ne bo pomote slučajno... klasično grško obdobje je moje najljubše, vendar moj najljubši, speči satir ni delo grških klasikov ampak delo grškega helenizma. To je podatek za tiste picajzle... saj veste...

    OdgovoriIzbriši
  12. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...