torek, 4. junij 2013

Perfect day

Ko se zgodi, veš. Da je to to. Da je popolno. Vse. Mirno jutro, ker si včeraj postoril vse potrebno, nestrpno dopoldansko pričakovanje in popoldansko uživanje v objemih, poljupčkih, norostih, igranju in prepevanju. Popolno. Že dolgo ne tako. S tistimi, ki jih imam najraje in tistimi, istimi, ki me imajo radi. Ja, srečna sem.

Moja prva kokosova torta. Slastna. Fantastična.

Moji dragi, v bazenčku pa moji dve najdražji, hči in mati.

Leftovers

Res sem srečna. Kljub minusu na računu, kljub večernemu brezdelju... Obojega bo prej ali slej konec. Slednjega že jutri. Nov večer, nov začetek, novo delo, nove barve. Orange, red grape, chocolate, cappucinno. Same slastne. Vsak večer steno ali dve.


6 komentarjev:

  1. :-) vse najboljše , njami krasno izgleda in malecka je ..sonček :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala lepa, Hali :) Njami je res bilo, in ja, moje dete je res eno tako sonce za nas vse.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam! :-) In čim več sreče še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke; rd imaš na isti dan kot moj oče; dvojček... :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Poznam same fejst ljudi, ki so rojeni na ta dan (ne glede name), pa dvojčki :) zgodba zase ;)

      Izbriši

Kaj pa ti misliš...