ponedeljek, 20. junij 2011

Barjanske živalice

Te moje barjanske poti me vedno sprostijo, nasmejijo, pomirijo, prišepnejo kak nasvet, mi dajo tisto, kar potrebujem. In nikoli mi ni dolgčas. Vedno imam spremljevalce. Večje ali manjše :) Čudovit rdeč metulj s pisanimi očesci - dnevni pavlinček se je z mano poigraval kar nekaj časa, predno se je le odločil, da se bo pustil slikati. Sédel je na cesto, komaj kak meter pred mano in mirno poziral, dokler nisem končala. In to po skoraj polurnem pregovarjanju, skakanju sem in tja za njim in njegovih vrtoglavo izzivalnih in poigravajočih poletih okrog mene...

...pogrešala jih bom...

Dnevni pavlinček
Okati rjavec

Čudovita gosenica :)
Modri bleščavec
Mali čudovit hrošček, katerega imena nisem našla :(

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Kaj pa ti misliš...