četrtek, 23. junij 2011

Barjanske poljane

Vedno znova me fascinirajo... te barjanske poljane ...







3 komentarji:

  1. Kako lepe fotografije! Posebno tista tretja od zgoraj navzdol. Res super! Upam, da je tvoje razpoloženje kot one ...

    Lep pozdrav,
    Kony

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Kony.
    Moje razpoloženje je včasih kot na fotkah, včasih preseženo, včasih pa tudi ... ne ravno tako čudovito. Ampak vse to je pač del življenja. Tako je. Mi pa ta polja pomagajo, ko ... se skrije sonce.

    Lep pozdrav tudi tebi, v upanju, da gre vse tako, kot je dobro zate.

    Jožica

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, dol in gor, dol in gor gre to
    življenje. Brcamo in migamo, včasih se prepustimo, včasih padamo, glavno da se vedno poberemo. Čudna so ta pota naše Duše, ki se Uči. Moje stvari se odvijajo v pravo smer(kako sem domišljava, da to trdim, ha?) No, pravo smer po mojih občutkih. Še malo (kakšen mesec), pa bom obrnila novo poglavje v svojem življenju. Saj ne da bo lahko, bo pa lepše!
    Drži se! (se "slišiva" še drugje. Malo smo kar poniknile, vsaka v svoje težave)...

    Lepo bodi,
    Kony

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...