petek, 29. november 2013

Z odliko

Z odliko!!!! je moj odgovor na vprašanje, kako se je odrezalo vesolje z odzivom na moje prošnje.

Objava je čakala na kak večer, ko ne bom preveč utrujena, na kak vikend, ki ne bo deloven. Danes sem razmeroma spočita oz. sem si pridobila že toliko delovne kondicije, da še nisem direkt za v posteljo.

V dveh mesecih od zadnje objave smo postali ena taka "normalna" družina. Mama hodi na delo, skoraj vsak dan, malce gibljiv delovnik, a dokaj dobro plačilo. Včasih je treba še zvečer ali čez vikend kaj narest, a ni problem.
Mami na šihtu
Ata je zadnji mesec in pol delal ...hmmm... pet različnih stvari, po večini doma. V sredo pa je šel podpisat pogodbo o zaposlitvi. Dobil je službo. Tako pravo, s vsemi ugodnostmi, tudi z redno plačo. Vsaj upamo, da bo tako. A tašča, tik pred odhodom v penzijo pravi, da vsa ta leta s tem ni bilo težav. En gre, drug pride...

V ponedeljek pa bo tudi za našo Miško poseben dan. Prvi dan vrtca. S cmokom v grlu vem, da je to super. Da bo tam več in več novih izzivov, ki jih doma ne bi bila deležna. In družba otrok, igrala, druge igrače... Skratka, super zanjo in zame. A kljub temu... cmok. Miška odrašča. Že zdaj me kdaj odrine in hoče biti sama. Res sem vesela, da sem bila lahko z njo dlje, kot je stalna praksa pri nas. Srečna, ker vidim, da je zdaj veliko bolj pripravljena na vrtec, na to novo okolje, na nove izzive, na vse.

...takole se je zadnjič obula za ven :)

Skratka, zdaj nam je zelo lepo. Srečni IN zadovoljni. Radi se imamo še bolj, na polno izkoriščamo vsak trenutek, ko smo skupaj. V troje ali dvoje :)

Vesolje, hvala!

6 komentarjev:

  1. Vesela sem zate, za vse vas ... Vem, kako paše sproščeno dihati, kako paše vedeti, kako boš jutri plačal položnice.
    Uživajte en z drugim in vrni se počasi tudi sem gor :) prosim.

    OdgovoriIzbriši
  2. ...kar solze na oči mi je pognal tvoj prosim... Upam, da bom v objemu vsaj osnovne varnosti imela čas in voljo za take ali drugačne miselne, fotografske in druge izlete. V tistem ...breznu brezdelja in zadnji mesec v tej ihti dela in kako čimveč čimprej nadoknaditi ni bilo volje. predvsem volje. Tem ničkoliko, vsak dan kakšna, a vse tako nepomembne. Tudi jaz ga pogrešam. Vas pogrešam. Odbrzim tudi čez vaša "življenja", brez da bi uspela sploh kaj premisliti, kaj se šele odzvati. Verjamem da me/nas čakajo boljši časi. Tu in tam. :) Hvala <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem vesela za vas :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem parkarat pokukala k tebi in vedela, da nimaš časa ua objave, ker je nekaj velikega prišlo vmes. Vesela tudi jaz za vas...

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...