sreda, 25. september 2013

Vesolje...

Včeraj sem si vzela urico, dve, ki mi pripadata na vsake toliko in šla po plenice in drugo ter malo blodit med policami v trgovinah. Paše. Sploh, če lahko kaj kupim :) Razmišljala sem o tem in onem, kako bomo, kje smo in kam gremo... Misli so švigale sem in tja, gor in dol, kepa v želodcu je rasla.

Na poti domov, s polnim prtljažnikom najnujnejšega, se v obupu nemoči ozrem proti nebu in rečem: "Vesolje, daj pomagaj, poskrbi za nas!"

Zakaj Vesolje? Nekaj dni nazaj mi je prijateljica govorila o skoraj neverjetni izkušnji, kako je imela slabe občutke glede neke res pomembne življenjske stvari in je prosila Vesolje, naj ji pokaže, kaj se skriva. In čez dva tedna ji je bilo vse jasno. Po "naključju" je našla vse odgovore.

Zato Vesolje.

Danes še pred kosilom prejmem klic, naj se jutri zjutraj oglasim v Celje na poslovni sestanek, da opredelimo naše sodelovanje in se malo pogovorimo.

Po kosilu dobim sporočilo še od drugih, očitno zadovoljnih delodajalcev, če imam kaj časa. Imajo delo zame. Kar nekaj dela.

Zvečer, ko sem izkoščičevala polno vedro sliv za marmelado, sem se spomnila na včerajšnjo prošnjo in spreletel me je srh. Takoj zatem pa preplavilo zadovoljstvo. Ja, pripravljena sem.

Naj bo le še v petek moj dragi uspešen na razgovoru, pa bo Vesolje opravilo z odliko. :)

Sposojeno iz spletne strani astronom.si, avtorja P_Nut
(http://users.volja.net/ucmannejc/Vesolje/M45.jpg)

4 komentarji:

  1. Ja, Vesolje kar zna :)
    Naj se ti razplete v pravo smer!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaa stiskam pesti, vesolje bo opravilo v "nulo"!

    OdgovoriIzbriši
  3. Maš tud moje pesti. Da bosta ti in Vesolje dala vse od sebe :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Drage moje Blogice, hvala vam. Če nam bo pa v petek končno uspelo "priti na konja", bo pa itak vedel ves svet in célo Vesolje! ...in posledica današnjega sestanka bo terensko delovna jesen v knežjem mestu s fantastično ekipo :)

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...