ponedeljek, 24. september 2012

Zdaj...

Sem že pozabila, kako zgledajo "tisti dnevi"...

PMS mi je izkopil elektriko, pogasnil vse luči in tri dni grmel in kričal pred vrati, da je blo joj.... in tako sem jokala in jokala in se bala...

Saj situacija ni nič boljša kot včeraj, še vedno me stiska, ampak... saj bo. Dobro so dele tudi tolažeče besede. No, ne toliko tolažeče, kot bodreče (...pa se res tako reče besedam, ki bodrijo?)

Hja, Tukaj zdaj, be happy... se bom potrudila. Čeprav je danes svoje k tistim dnevom primaknila tudi naša Miška in se je zbujala celo noč na dve uri. Zdaj, ko mami bedi, ona sladko spi... :) Ampak kaj, ko je tako sladka, ko spi, da je vseeno za celo noč skakanja po flašo, pa nazaj, pa previt, pa obračat, pa brca v vrat, pa v glavo, pa stokanje...

Sladka mala...

4 komentarji:

  1. Naš pravi, da bo kung-fu fajterka :) ...čeprav ne bi imel verjetno nič proti, če bi imeli drugo marto doma ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm, a veš, da me tale tvoj blog danes ne mara :( tokrat bom skrajšala ... mogoče mi pa le objavi komentar :)
    En močan objem pošiljam v tvojo smer, pa spat pojdi, dokler mala spi, da se boš še ti malo spočila.

    OdgovoriIzbriši
  3. M, nisi edina. Očitno ne mara dolgih komentarjev... Sem dobila cel sestavek spodbudnih besed od prijateljice po mejlu, ker je moj blog prelen, da bi sprocesiral malo daljše tekste... (pa sem po njenem nasvetu izklopila pregled besedila al kako se že reče...) Bumbar ta moj blog, pa tako zelo bi jih rabila, dolge komentarje namreč :)

    Hvala za objem... bi se tudi jaz, tako kot moja Miška, skrila vanj in zapredla... zaprla oči in tam zaspala... Pa se tako težko umirim, ko je treba iti spat, čez dan pa je toliko za postoriti, da ni časa za spanje... Bom se probala kdaj pa kdaj vsaj malo zleknit na kavč in pogledat kak film... I promise...

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...