nedelja, 23. september 2012

Kdaj?

Pa bo res bolje?
Pa se bo res uredilo, kar se ima za uredit, kar samo od sebe... ne da bi kaj naredil? ...jaz ne morem namesto njega.
...tista zvrhana mera optimizma se počasi, a vztrajno prazni... ne verjamem več, da bo res bolje. Ali vsaj, da bo kmalu bolje. Enkrat verjetno bo... če... Spet se mi je za hrbet prikradel tisti strah, strah jutrišnjega dne. Pa nič ne morem. Jaz sem naredila in še delam vse in še več, pa se nič ne premakne. On bi lahko naredil več, a tudi če bi, bi res bilo bolje? Bi se uredilo? Se BO uredilo?

...kot bi treščila ob trda tla, v kruto realnost te j**** krize. Moj balonček porodniške, materinstva, tega čisto drugega sveta, je počil...
Solze se kar same prikradejo v oči... leta in leta sem tavala v temi, tako dolgo sem iskala lučko jutrišnjega dne, zdaj, ko sem jo našla, so mi jo ukradli... in ne vem, kje naj jo iščem...

...zlomila se ne bom, ne smem. Moj mali škrat mi daje moč, ki jo potrebujem, da zdržim. Njen nasmeh, njen dotik. Njen pogled... to je vse, kar potrebujem, da bom zdržala. A upam, da ne bo predolgo...

Nevihta se bliža...

4 komentarji:

  1. Zaupaj vase. Od sedaj vedno, neodvisno od vpliva, ki ga imaš ali nimaš na uradno odrasle soljudi in ki ga imajo ali nimajo na tebe. Itak, da ni in ne bo easy, ma ti kar vztrajaj pri samozaupanju in trudu in hodi svojo pot, če ne drugega, iz čistega principa.

    No, to si seveda samo polagam na srce. Lastne izkušnje in te zadeve :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. :) Vase že zaupam, samo kaj, ko se veliko stvari okrog mene kar sesuva... Jaz se ne bom, to sem skoraj prepričana, ampak... ko sem dojela, da se steber, na katerega sem se leta naslanjala, zdaj naslanja name, me je kar malo zamajalo. Pa saj se je že veliko prej naslonil, le da tega nisem vedela. Hja, ni težko, dokler ti nekdo ne pove ali prebereš, kako težko je :) Hja, pa prste je imel zraven tudi že malo pozabljeni PMS...

    Hvala Losinja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah ja, poslala bi ti en objem ... tko na daleč. Pridejo dnevi, ko res ne najdeš izhoda in se potem ciklaš v lastnem obupu :( Sama bi včasih razpraskala obraz komu, ki mi prijavi "saj bo bolje, boš videla". Kaj naj ti rečem? Najbrž bo enkrat res bolje. 100% sem, da se moraš zanesti nase. Sama si zadnje čase v takih primerih prepevam tole ... pomaga itak ne kej dosti, mi pa zaenkrat še preprečuje, da bi padla globje v obup.

    Daj, zdrži!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja no, tudi če boš trdna ko kamen kost, ni noben greh, če včasih rabiš koga za naslonit se.

    Itak je javna skrivnost, da ženske vladamo svetu. :-)

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...