sreda, 26. oktober 2011

Dež...

Namen, da se zgodaj spravim iz postelje in spravim zgodaj v knjižnico (ki jo tudi zelo zgodaj odprejo in le malce kasneje, že vedno zgodaj, tudi zaprejo) je splaval po vodi. Po dežju. Zavita pod toplo odejo sem poslušala dežne kaplje, napol v snu spremljala korake dragega, zamrmrala tihi "ja, malo", ko me je vprašal, če bom kavo, nato zvoki kafe-mašine, spet dragi... kot običajno me, ko se kava kuha, pride dokončno predramiti oz. buditi. In že prvi še ne čisto budni trenutek sem se odločila, da bo knjižnica in preostala literatura, ki jo potrebujem, počakala do jutri. Kot tudi tisti kup fotokopij in knjig pri fotokopircu.
Najprej sva (jaz in moj trebuh) počakala še na jutranjo ploho poljubčkov, s katero se je tako zelo prijetno predramiti v nov dan, potem pa sem se odmajala počasi, zelo počasi v dnevno, se zazrla skozi okno in vedela, da sem se prav odločila. Danes bom ostala doma. In kako zelo srečna sem, da lahko to rečem, oddelam svoje v toplem zavetju doma. Takoooo zelo srečna, da mi ni treba obuti sicer novih škorenjcev in zapluti v pregloboke luže. Takoooooo zeloooooo srečna, da mi ni treba priti v službo vsa mokra in premražena, na začetku delovnega dne. In takooooo zeloooooo sreeeeeečnaaaaa sem zvlekla nase nad pižamo še pulover, si skuhala čaj, narezala jutranje jabolko, poljubila dragega v slovo, odgrnila zaveze in opazovala jutranji dež.
Obožujem take dneve, mračne, deževne... Sploh, če so jesenski, ko je spomin na sonce še svež. Tako zelo prijetno je prižgati luč, čeprav je dan, ko njena svetloba napolni prostor s toploto domačnosti.
Zleknila sem se na raztegnjen kavč (ki ga nisva posrpavila še od vikenda in ga zelo verjetno še dolgo ne bova :) ), prižgala še bralno lučko in predelala nekaj člankov, naredila nekaj izpiskov, šla vmes za računalnik in še tam podelala svoje obveznosti.

In prav take dni obožujem zato, ker so to dnevi za risanje. Za sproščanje, ko čopič zaživi svoje življenje in zapleše ples z barvami, po papirju. Že kar nekaj časa je minilo, kar sem se dokaj resno lotila kake samosvoje mandale. Ob prijetni glasbi z indijskim pridihom, ob vonju dišeče palčke, s pogledom skozi ogromno okno na dež.
In nastalo je tole:
Mandala jeseni
Ko sem jo še barvala, je prišel domov dragi. Kot vzorna gospodinja sem mu skuhala večerjo :)
in spekla posladek (hvala Pečjaku za njegove dobrote). Eden od vanilijevih žepkov ni bil preveč zadovoljen z vročino v pečici in je takole jezen prišel iz pečice.

Jezen vanilijev žepek
On pa, kot vzoren "mož" je poskrbel za moje dušno zdravje. Danes je bil na sporedu glasbeni večer. Večer, ko me dragi spoznava z glasbo, dobrimi komadi, ko mi skozi glasbo sporoča svoja čustva, ko se mi skozi glasbo odpre in preda. In tako odprtega ga imam tako zelo rada. ...kot bi za hip zasijal  tisti biser, za katerega vem, da je nekje notri, skrit in varovan...

In brez tega obema ljubega komada seveda tudi danes ni šlo. Čudovita pesem. Ena boljših. Čeprav mi ne Demolišni ne Helena drugače sploh ne sedeta. Tole je pa perfektno. In prav primerno današnjemu dnevu.


Obožujem take dneve, kot je današnji. Čeprav je dež.

2 komentarja:

  1. Kakšna lepa mandala! Kje si se jih pa naučila risati? In kaj potem narediš z njimi? Jaz bi tudi ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem oz. še vedno hodim na tečaj mandal, vendar tega ne potrebuješ, da bi risala mandale. Vzami list papirja, šestilo, ravnilo in pusti domišljiji svojo pot. Potem pa barvice, vodenke, tempera, akril, voščenke, karkoli in daj obrisom življenje :) Poskusi! Verjamem, da boš presenetila samo sebe.
    Kaj počnem z njimi? nekaj meni najljubših visi na stenah mojega stanovanja, nekaj sem jih podarila (tiste, ki so bile tudi z namenom za obdarovanca narisane), preostale imam na kupu. Nekatere so samo "študijske", nekatere so "očiščevalne" in so že naredile svoje,... Vsaka ima neko svojo pot. Nek svoj namen. Jaz ko rošem se umirim, poglobim vase, velikokrat na površino priplavajo kake nerazrešene misli, situacije, ki jih moram premisliti... in tako mirno priplavajo tudi rešitve.
    ...in ko bo nastala kakšna, jo le pokaži! :) Če pa te še karkoli zanima (glede mandal, tehnik risanja, barvanja, karkoli), pa le vprašaj. Lahko tako, lahko po mejlu (mislim, da ga imam v "stiku" na profilu Bloggerja).

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...