nedelja, 10. julij 2011

Rišem, torej sem

Pa sem, končno, prešla pri risanju onkraj. Iz narisati v risati. Risati zato da rišem, da uživam v vsakem detajlu, v vsaki niansi, v vsaki pikici in črtici. In uživala sem. Celo soboto in nedeljsko dopoldne.
Zdaj ponosna visi na steni, sveti name in me čuva. ...in jaz, ponosna nase, svetim, ker mi je uspelo. Uspelo mi je samo risati, neobremenjena s končnim izdelkom, prepuščena trenutnemu navdihu, uspelo spihati prah iz že dolgo nazaj kupljenih platen in uporabiti sveže kupljene akrilne barve. Uspelo mi je postaviti delo na stran, ker sem zares potrebovala oddih. Iz službenega narisati čimveč, čimhitreje in tembolje, sem se prepustila domišljiji, barvam in preprosto samo risala. Ker takrat samo sem.  ... Rišem, torej sem.

Mandala

4 komentarji:

  1. Oooo, ta je pa res res res čudovita! Notri kot da je živa, prav buhti od brstečega življenja, navzven pa se umirja in harmonizira, povezuje z Vseobsegajočim. Kot da sporoča, kako je vsaka stvar, bitje, oseba čudovita, čarobna, enkratna! Kako lepo, da ti je uspelo narediti preboj, da si se prepustila ... Ne bi se čudila, če bi ta mandala delovala tudi zdravilno ...
    Lep pozdrav,
    Kony

    OdgovoriIzbriši
  2. Kony... tako lepo si jo ubesedila. Točno to. In jaz ne dvomim, da name deluje zdravilno. Že zato, ker me opominja na pomembne stvari.

    Tvoje besede me vedno pomirijo, kot mamin objem. In tako tudi vem, da si ok. Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...