sreda, 6. julij 2011

Pomoč

Delam. Doma. Končujem z risanjem enega od projektov. Končno sem ujela ritem in mi gre. Ob risanju se ali prepuščam glasbi, ko pa se um začne tavati  pa poslušam TTC predavanja. Zanimivo. Ob risanju sem preposlušala antično mitologijo. Združimo prijetno s koristnim :) oz. bolj koristno s koristnim.
Ker sem bolj ali manj sama, mi pridejo tu pa tam pomagat mali pomagači... da mi ni dolgčas in da me spodbujajo. Vsakršna pomoč je dobrodošla.

Brez srbečih oteklin mi ga je uspelo pospremiti nazaj v naravo.
Tale je v bistvu prišla vedrit, ko je zunaj divjala nevihta.
 Ko pa rabim malo oddiha, ne rabim iti daleč. Kaj kmalu me poti popeljejo v zeleni svet miru, tišine in čudežev narave...


Na barju so komarji. Veliko komarjev... tudi takih, ki pozirajo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Kaj pa ti misliš...