nedelja, 22. april 2012

Zadnji dan in mandala pričakovanja

Danes je zadnji dan poležavanja, nemirnega prestavljanja iz kavča na stol, iz stola na ležalnik, iz ležalnika na posteljo, iz postelje nazaj na kavč... Vse to z preveliko mero naveličanosti samega sebe, neizmernega dolgčasa, kljub sladkosti (pre?)velikega pričakovanja. Te dni, ko sem brala zadnje strani že malo zdolgočasene serije knjig Otroci Zemlje, ko sem do konca pogledala zdaj eno ljubših humorističnih serij in prav poglešam Mr. Meldrew-a, ko so filmi enostavno predolgi, ko mi tudi pospravljanje ne gre več tako dobro od rok/nog, predvsem pa ne mimo trebuha... in ko je tako zelo zrasla želja/potreba po čopiču, sem se lotila še zadnje mandale v trebuhastem stanju. Mandala v pričakovanju... zdi se mi, da je ta mandala že rodila, da se je razpočila in zacvetela...

Mandala v pričakovanju...
Jutri zjutraj grem(o) v porodnišnico. In baje se ne vrnem nazaj domov, dokler naju ne razdvojijo. Dokler ne bom držala naše štruce v naročju. Dokler ne bo naša miška mala zrla v svet. ...in spet mi gre kar na jok... Komaj čakam...

7 komentarjev:

  1. Že tko pogosto mislim nate ... prihodnji dnevi bodo zate tako ali tako nekaj posebnega, naj te ne zmahajo preveč ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :)
    Zmahana bom itak... rodit le ni mačji kašelj ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala. Zdaj nam je že lepo, lepše, kot sem si kdajkoli lahko predstavljala :)

      Izbriši
  4. Jožica,

    veliko sreče in nepozabnih trenutkov z malo pikico. Naš je star že 6 let in se mi zdi kot da je včeraj prispel v pošiljki z vsem lepim... Zdrži in zapomni si; samo enkrat si prvič mamica. Bo nepozabno.

    ANDREJ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andrej, najlepša hvala. Res je bilo nepozabno in ta neizmerna sreča še traja :) Zdaj že uživamo doma in ... kar ne morem verjeti, da je res. In zavedam se, da bo štručka kmalu štruca, kaj kmalu prvi koraki, prve besede...šola... In upam, da bomo znali v vsakem koraku življenja maksimalno uživati in biti srečni.

      Bodi lepo in tudi tebi vse dobro...

      Izbriši
  5. :-) Tako hitro zrastejo te male štručke. Danes se rodijo, jutri šola in že jih za nekaj trenutkov ni več.... Zelo kratek čas nam je dano, da smo z njimi. Jim damo vse lepo... in .... vmes se vse zgodi.

    Uživajte v nepozabnih trenutkih. Tu se rišejo in pišejo spomini.

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...