petek, 12. avgust 2011

S-misel

Pride trenutek, dogodek, preblisk v življenju, ko se vse premakne ravno toliko, da se končno stvari postavijo na svoje mesto.
Počutim se, kot bi že 33 let igrala igro potez, premikala kocke različnih oblik levo, desno, gor dol, poslušala tudi druge dimenzije, barve... In zdaj sem igrico končno obrnila. Vse kocke so našle svojo mesto, kateremu ustrezajo tako po barvi, obliki, dimenziji, vse... Vse je ok. Vse je dobilo svoj smisel.
Jaz sem dobila smisel. Vsak moj korak in vsaka moja misel. Vsaka beseda in vsak nasmeh.

S smislom so se izgubile še zadnje sence strahu in tesnobe, ki so še čakale na preži v zaprašenih kotih. S smislom sem našla mir.


4 komentarji:

  1. Bravo! Jaz bi tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ...tudi ti boš! Samo ne dvomi. Osmislila pa me je majhna pikica, ki raste in raste in je zdaj že celih 5 cm :) Verjamem, da vsak najde svoj smisel. Nekje, nekdaj, ko je pravi prostor in čas...
    Pa vse dobro s "copranjem" po vrtu ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Si me spomnila na to, kaj je res pomembno. Tudi vama s pikico vse dobro!

    OdgovoriIzbriši

Kaj pa ti misliš...